Hugo Glendinning

Sound in Motion presents (From) Bach to the Future | een beeldverslag

Vijf weken lang kon je in Museum Vleeshuis terecht voor een avontuurlijke concertreeks die op een ongedwongen manier liet zien en horen hoe Barok in verschillende gedaantes verder leeft in de hedendaagse muziek.

Niet alleen in de voor de hand liggende context van de klassieke muziek, maar verrassend genoeg ook in de wereld van de vrije improvisatie, hedendaagse compositie, wereldmuziek en de avant-garde.

(From) Bach to the Future (Sound in Motion) in Museum Vleeshuis

Klik op de foto voor een uitgebreid beeldverslag.

Met de gerenommeerde artiesten Aisha Orazbayeva, Tim Etchells, Mary Jane Leach, Raphael Rogiński, Maya Homburger, Barry Guy en Charlemagne Palestine, bood  (From) Bach to the Future een muzikale ontdekkingstocht die het publiek van Bach, Telemann en Purcell via Coltrane, Parmegiani, Leach en Palestine op een spontane manier richting toekomst bracht.

De serie (From) Bach to the Future wordt gecureerd en georganiseerd door het Sound in Motion - productieplatform.